Jawatan Kosong SAPURA

Jawatan Kosong SAPURA. Jawatan kosong di SAPURA KENCANA DRILLING TIOMAN kini telahpun dibuka kepada rakyat Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan ke atas.


     Jawatan Kosong SAPURA

SAPURA KENCANA DRILLING TIOMAN  kini mengalu-alukan warganegara Malaysia yang berkelayakan serta mempunyai jati diri yang tinggi untuk menjadi sebahagian daripada Syarikat SAPURA.
Pastikan anda membaca dengan teliti setiap syarat-syarat yang ditetapkan sebelum memohon jawatan kosong ini.

Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:


1. Juruukur Marin
2. Penyelia Projek
3. Penyelia Am
4. Jurutera (Umum)

Gaji : Sangat Lumayan
Lokasi : SABAH
Sektor : Swasta
Tarikh Tutup Permohonan : 1 April 2017

Cara Untuk Memohon: (Klik Borang Rujukan Dibawah)



Setiap permohonan anda hantar adalah SULIT. Pihak SAPURA akan memanggil calon yang layak & disenaraikan pendek sahaja. Jika anda tidak menerima sebarang maklumbalas selama 3 BULAN selepas permohonan.


1. Setiap permohonan perlulah dibuat melalui laman web rasmi JobsMalaysia.

2. Gunakan fungsi Carian Segera dan pilih Cari Majikan serta masukkan keyword : SAPURA KENCANA DRILLING TIOMAN (dan Search)

3. Sila pilih Majikan :

Majikan: SAPURA KENCANA DRILLING TIOMAN SDN BHD, KOTA KINABALU, SABAH. SEKTOR: AKTIVITI PENGEKSTRAKAN PETROLEUM DAN GAS YANG DIBEKALKAN ATAS DASAR KONTRAK ATAU YURAN

4 .Pastikan anda mengisi maklumat dengan betul dan tepat

Semoga berjaya dalam permohonan anda. Kongsi di Facebook, Whatsapp dan Telegram Anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon Jawatan Kosong ini.

0 comment... add one now