Jawatan Kosong Yayasan Selangor

Jawatan Kosong Yayasan Selangor 2017. Jawatan kosong di Yayasan Selangor telahpun dibuka kepada rakyat Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun dan ke atas.

                                                   

Tawaran untuk memohon jawatan kosong ini telahpun dibuka kepada mereka yang berminat bekerja bersama Yayasan Selangor. Sila baca syarat yang ditetapkan dengan teliti sebelum apply jawatan kosong terkini.

Jawatan Kosong Yang Ditawarkan:

1. PENYELIA (LELAKI)


Tarikh tutup permohonan :
 24 Mac 2017

Lokasi :
 Selangor

Sektor : 
Berkanun


Cara- Cara Memohon: (Klik Borang Rujukan Di Bawah):


a) Borang permohonan boleh dimuat turun melalui laman web Yayasan Selangor; http://www.yayasanselangor.org.my

b) Tarikh Iklan dibuka : 10 Mac 2017 ( Jumaat )

Tarikh tutup : 24 Mac 2017 ( Jumaat )

c) Pemohon hendaklah menghantar 'resume' beserta Borang Permohonan Jawatan ke Unit Sumber Manusia. Pemohon yang masih berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan / Bahagian / Unit dan sertakan salinan sijil-sijil berkaitan yang telah disahkan.

PERMOHONAN

Borang permohonan yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat seperti di bawah. Sila tuliskan nama jawatan yang dipohon di bahagian atas sebelah kiri sampul surat:

YAYASAN SELANGOR
TINGKAT 17, MENARA YAYASAN SELANGOR
NO. 18A, PERSIARAN BARAT` 
46000 PETALING JAYA,
SELANGOR DARUL EHSAN
( U.P : UNIT SUMBER MANUSIA )


Semua permohonan hendaklah dihantar sebelum tarikh tutup iklan iaitu pada 24 Mac 2017, jam 4.45 petang. Hanya calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil untuk menghadiri temuduga. Calon yang tidak menerima jawapan selepas 4 bulan dari tarikh tutup iklan akan dianggap tidak berjaya.Download borang permohonan --> Disini.

Semoga berjaya dalam permohonan anda. Share di Whatsapp, Telegram dan di Facebook anda jika ada kenalan atau rakan-rakan anda yang turut sama berminat untuk memohon jawatan kosong kerajaan ini.

0 comment... add one now